Monday, 22 September 2014

Kahak Degil, Selsema dan Batuk Dapat Dirawat Dengan Qaseh Gold Junior

Adakah anak anda?

*Mudah sakit dan demam panas..?
*Sering batuk dan selsema..?
*Sakit perut dan cirit birit..?
*Kurus dan tiada selera makan..?
*Menderita penyakit asma..?

*Kulit gatal berkudis akibat eczema?
*Sembelit dan susah buang air besar..?
*Hidung gatal akibat resdung..?
*Lemah dan kurang cergas..?
*Kurang tupuan dan tidak cerdas..?

Penyelesaiannya hanya dengan Qaseh Gold Junior..


Entry kalini Husna nak cite pasal Qaseh Gold Junior…Testimoni anak Husna sendiri..

Harini genap usia Hafiy setahun 4bulan 3hari…Husna bagi Qaseh Gold Junior ni belum sampai 2minngu…Alhamdulillah…memang mujarab dengan izin dariNYA…


Sebelumni Hafiy selalu batuk2, selsema dan kerap demam…sejak dia demam baru-baru ni..selera makan terus down. Puas pujuk makan nasi, roti, biskut…tapi tak nak makan..seharian cuma minum susu je..bila malam nak tdo mulalah merenget2 sebab perut lapar. Selain daripada masalah sebegini Hafiy bila bernafas ada dengar bunyi..bukannya cam bunyi muzik ke apa…bunyi cam bernafas tak selesa..maksudnya saluran bernafasannya tu tak clear…sebab dari Hafiy lahir ni…dia dah ada kahak…sampai la sebelum dia diberi makan Qaseh Gold Jonior ni..

Selepas Hafiy diberi makan Qaseh Gold Junior ni..masa tu dia baru baik demam..pastu selsema dan sedikit batuk2. Bila tdo je…asyikla terganggu sebab tak selesa..batuk2 cam orang sakit tekak. Kesian tengok dia..pas bagi Qaseh Gold Junior ni..Selsema hafiy makin teruk…meleleh-leleh hinggusnya…hinggusnya pekat sangat2…warna hijau plak tu…pastu bila dia bersin…lagi la banyak keluar..yang Husna pelik tu..hinggus tu datang dari mana?
Baru terfikir…agaknya kahak yang dah lama ada dalam saluran pernafasannya tu cair. Bagus kan..

Husna bagi Hafiy mam madu Qaseh Gold Jonior ni sehari skali je bila dia baru bangun tdo..heri ketiga hinggus hafiy dan xwarna hijau…tukar warna kuning…lama kelamaan…jadi putih jernih dan Alhamdulillah…selsema dan batuk2 dan sembuh.
Yang bestnya lagi…Hafiy dah selera makan…bila ibu lambat je sediakan makanan…mula lah nak ngamuk2 sebab lapar. Makin cergas dan aktif…Sekarang dah xde dengar Hafiy bernafas bunyi lagi.. Husna rasa sangat2 teruja. Sebab sebelumni pernah bagi Hafiy beberapa produk lain.. tapi xde kesan yang memberansangkan.  Pernah juga bagi Hafiy mam kurma..batuknya memang mujarab..

Anak-anak sihat dan aktif.


 Qaseh Gold Junior ialah campuran minuman botani formulasi Makanan Sunnah seperti Kurma, Madu, Habbatus sauda ', Buah Tiin, Zaitun, Delima & Air Zam - zam serta tambahan kismis, badam & bayam

Khasiat Qaseh Gold Junior:
*Menambahselera makan
*Menyihatkan badan
*Memberikan kecerdasan otak
*Menambah kecergasan
*Menambah fokus minda
*Mengatasi masalah usus dan sembelit

*Membantu tumbesaran
*Menguatkan sistem imunisasi
*Membina diri dengan pemakanan sunnah
*Membantu masalah asma, resdung, demam, batuk dan lain-lain
*Makanan 100% halal lagi suci

Berminat untuk mendapatkan Qaseh Gold Junior..?
Contact Husna Salah satu ye..

Whatsapp or SMS -17-718 7881

Kawasan Cod: Bandar Baru Uda, Kempas dan sekitar Johor Bahru










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...