Thursday, 13 November 2014

Blackhead Remover Serum

Tanggalkan Blackhead dengan serum



"Memang tak boleh percaya dan seriously serum blackhead ni owesome giler...Pakai 20minit je semua blackhead whitehead semua timbul kat atas hidung dan senang je guna besi tu keluarkan semua..halus sangat hidung sekarang..."

"guna serum tu bagusla..memang keluar betul whitehead dan bleakhead tu..tak payah tekan pun..sapu-sapu je dah keluar..."

KELEBIHAN BLACKHEAD REMOVER SERUM BY RZN BEAUTY


✔ Terbaik untuk melindungi kulit daripada kotoran,
✔ Mencegah terhasilnya blackhead dan whitehead.
✔ Bertindak menutup kembali pori – pori yang terbuka akibat bekas blackhead dan whitehead.
✔ Membekalkan kepada kulit nutrient-nutrient yang diperlukan untuk pori-pori wajah mengecil.
✔ Baik untuk menghilangkan dan mencegah terjadinya blackhead, whitehead dan kerosakan kulit.


Harga Blackhead Remover Serum: RM35(SM), RM39(SS)
Promosi: RM25(SM), RM29(SS)
Free Postage.

Berminat untuk mendapatkan Blackhead Remover Serum..?
Contact Husna disalah satu talian ye…

Whatsapp or SMS: 017-718 7881

Code: Bandar Baru Uda, Tampoi, dan sekitar Johor Bahru



Jika berminat boleh buat pembayaran no akaun di bawah…
MayBank – 1590 210 70424 (NURUL HUSNA DALI)
@           
CIMB-70455 22638 (NURUL HUSNA DALI)
                               
Email: nunafarzanahusna@gmail.com

HP: 017- 718 7881

Lepas bank in, PM facebook, Whatsapp or SMS Husna:

Nama: Alamat: No hp: Produk & Kuantiti: Amount & Bank in bank mn:
Husna akan buat penghantaran selepas menerima MAKLUMAT & BUKTI PEMBAYARAN YANG LENGKAP.

**PENTING – JANGAN BUANG SLIP BANK / BUKTI PAYMENT selagi barang belum diterima**
**Selepas proses pengeposan dilakukan, Husna akan beri no track sebagai rujukan..TQ..



1 comment:

  1. hidung saya mcm berpasir je,.. saya nak try lh blackhead n whitehead remover serum ni,.. sAya xtahan ngn idung ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...