Friday, 16 January 2015

Blackhead Removar Serum

Blackhead dan Blackwhite dapat diatasi dengan mudah.


Blackhead Remover Serum


"Memang tak boleh percaya dan seriously serum blackhead ni owesome giler...Pakai 20minit je semua blackhead whitehead semua timbul kat atas hidung dan senang je guna besi tu keluarkan semua..halus sangat hidung sekarang..."

"guna serum tu bagusla..memang keluar betul whitehead dan bleakhead tu..tak payah tekan pun..sapu-sapu je dah keluar..."

KELEBIHAN BLACKHEAD REMOVER SERUM BY RZN BEAUTY
✔ Terbaik untuk melindungi kulit daripada kotoran,
✔ Mencegah terhasilnya blackhead dan whitehead.
✔ Bertindak menutup kembali pori – pori yang terbuka akibat bekas blackhead dan whitehead.
✔ Membekalkan kepada kulit nutrient-nutrient yang diperlukan untuk pori-pori wajah mengecil.
✔ Baik untuk menghilangkan dan mencegah terjadinya blackhead, whitehead dan kerosakkan kulit.

Harga Blackhead Remover Serum
Hanya RM25SM, RM29ss..

Free Postage..
Free Gift 2 Pcs Shiseido Masker

Berminat untuk mendapatkan Blackhead Remover Serum..?
Contact Husna disalah satu talian ye..
Whatsapp or SMS 017-718 7881


Pengedar: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Skudai dan sekitar Johor Bahru..

Produk semestinya original, berkualiti dan harga murah mampu milik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...