Wednesday, 4 March 2015

Corset Bamboo Deluxe

Kurus dan Langsing dengan Corset Bamboo Deluxe




Corset Kempiskan Perut Buncit, Menurunkan Berat Badan & Membakar Lemak.

Corset Bamboo Deluxe Original Gred AAA.
BUKAN TIRUAN ATAU CORSET STANDARD!

Punggung anda jatuh..?
Perut anda buncit dan menggeleber..?
Paha anda besar..?

Dah malu dengan rakan2 pejabat sebab badan gemuk? Nak pakai baju kemeja pun tak boleh. Hari-hari pakai baju kurung, tu pun yang besar? 

Pakai baju kurung moden pun macam balut buah nangka? 
Teringin nak kurus macam rakan2 lain? Jeles je tengok mereka kan..

Fungsi Utama Corset Bamboo Deluxe :

**Mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang
**Membakar lemak yang berlebihan
**Menurunkan berat badan
**Mampu memiliki tubuh badan idaman
**Menaikkan payudara dan punggung yang jatuh
**Melancarkan peredaran darah dan metabolisme

**Mengurangi sakit punggung dan tulang belakang
**Mengurang sakit saat menstruasi
**Sangat selesa dipakai sepanjang 8 jam di pejabat
**Sesuai dipakai sepanjang hari walaupun ketika tidur
**Berjaya mengempiskan perut sehingga 2cm dlm masa 7 hari.
**Cantik dipakai dengan jubah, baju kurung atau dress

Harga Corset Bamboo Deluxe: RM60(SM), RM65(SS)

Promosi: RM40(SM), RM45(SS)
Free Postage

Berminat untuk mendapatkan Corset Bamboo Deluxe..?
Contact Husna disalah satu talian ye..
Whatsapp or SMS 017-718 7881
Page FB: Husna SuriRumah

Pengedar: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Senai, Skudai dan sekitar Johor Bahru..

Pos ke seluruh Malaysia.

Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...