Sunday, 4 October 2015

Masker Vietnam Menanggalkan Blackhead Dna Whitehead

Mudah Dan Berkesan Menanggalkan Blackhead Blackhead




Geram tengok blackhead dan whitehead kan…
Jom…hilangkannya dengan Masker Vietnam..

CEPAT, MUDAH dan BERKESAN…

Mudah je nak guna,
1. Tekap kapas/tisu yang dibasahi air suam2 panas sikit pada hidung,dagu,pipi,dahi atau mana2 kawasan yang bermasalah.
2. Lap bagi kering, dan sapu krim masker tu.
3. Lekatkan kertas yang disediakan.
4. Biar kering, dalam 1/2 jam macam tu, dan lepas tu tarik.

Tadaaa, mencanak2 keluarrr.

Harga Vietnam Masker RM6



Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.


Aloe Vera Soothing Gel - Original Promosi Harga Murah

Kulit Lembap, Gebu Dan Cantik Dengan Aloe Vera Soothing Gel





Kelebihan Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel


1. Membuatkan mata anda lebih tenang (relax)
Jika anda yang jenis tidur lambat, sukar tidur, produk ini terbaik untuk anda. Caranya, ambil cotton pad lalu letak di cotton pad dan diletak di mata. Hasilnya? kulit di sekitar mata jadi lembab dan lembut! Paling baik jika anda letakkn gel aloe vera di dalam peti sejuk terlebih dahulu.

2. Sebagai perawat rambut
Masalahn rambut kusam, kasar, bercabang ataupun kering dapat dihilangkan dengan produk ini. Caranya, letak secukupnya di rambut kemudian usap cepat di rambut.

3. Kulit terbakar
Aplikasikan di tempat kulit terbakar, gel aloe vera ini juga boleh menghindarkan anda dari gigitan atau sengatan serangga. Dapat melegakan kulit sensitif dan sunburn.


4. Pelembap di seluruh tubuh badan
Sapukan gel aloe vera di bahagian tubuh/wajah yang kering secukupnya, gel aloe vera ini boleh tangani bahagian kulit anda yang kering. Sapu pada permukaan kulit yang kering sebagai pelembap.

5. Gunakan selepas mencukur jambang
Kulit pasti jadi sensitif apabila dicukur setiap hari, jika gel ini disapukan boleh mengembalikan kelembapan kulit dan mengurangi keradangan atau kemerahan, boleh digunakan untuk lelaki dan perempuan.

6. Kuku
Jika kamu usap-usap di kuku dan kulit, gel aloe vera ini memberi kelembapan dan mengurangi kerapuhan kuku. Sangat berguna buat anda yang punya kuku tangan dan kaki yang rapuh dan tidak berkilat.

7. Berkesan untuk melembapkan kulit 
Gel aloe vera dicampurkan dengan 1-2 titisan jojoba oil atau minyak argan yang fungsi sebagai untuk melembapkan kulit.
8. Mekap tahan lama
Mungkin anda tidak percaya, untuk mekap tahan lebih lama, sapu gel aloe vera pada wajah sebelum menggunakan foundation atau campurkan gel aloe vera bersama foundation untuk dijadikan makeup base.

9. Masker kulit
Bagaimana caranya? Sapukan gel yang sejuk di kulit pada kertas masker (masker cotton yang kering), letakkan di wajah selama 15 minit. Kulit anda lebih segar dan tenang selepas itu.

10. Parut
Sapu di bahagian yang terdapat parut atau stretchmarks, sapu 1-2 kali sehari dan rasailah perubahannya.


Harga Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel : RM20(SM), RM24(SS)
Promosi Free Postage.

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.



Testimoni Aloe Vera Soothing Gel :





Harga Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel : RM20(SM), RM24(SS)
Promosi Free Postage.

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.



 

Friday, 2 October 2015

Garcinia Burner

Kurus, Perut Kempis Dan Langsing Dengan Garcinia Burner




MUDAH, CEPAT & BERKESAN!!
PENURUNAN BERAT BADAN DALAM MASA 15 HARI
“Bukan Janji Tapi Pasti”

*Penat kawal MAKAN tapi perut tak kempis2 juga?
*LEMAK terus berkembang membiak membesarkan punggung, lengan dan peha?
*Baju seluar tukar saiz lebih BESAR tiap kali raya?
*Kawan kutuk badan macam anak gajah terlepas Zoo Negara?
*Tiada masa bersenam tapi berharap nak KURUS juga?

Usah putus asa! Cuba dulu GARCINIA BURNER..
Tidak mustahil anda hilang 5 - 10 kg sebulan rilek2 saja !!


Memperkenalkan GARCINIA BURNER (GB)!!
* Tanpa perlu berlapar.
* Tanpa perlu senaman.
* Tanpa perlu senak perut.
* Sesuai untuk lelaki dan wanita.
* Tiada kesan sampingan seperti pening, letih, mengantuk, mual, angin, sukar tidur malam, sembelit, jantung berdebar dan gangguan hormon.


* Supplement perlangsingan NO.1 di Germany.
* Mendapat pengiktirafan sebagai supplement perlangsingan terbaik di seluruh Eropah.
* Dipersetujui oleh seluruh ahli-ahli FARMASI di Eropah.
* Formula oleh Dr. Oz dengan 100% bahan semulajadi.
* Halal dan dijamin selamat!!!

5 Kandungan Utama GARCINIA BURNER
✔ Garcinia Combogia
✔ Orange Peel Guarana
✔ Aloe Vera
✔ Hoodia
✔ Green Tea

Kebaikan GARCINIA BURNER
✔ Melancarkan dan membaik pulih peredaran darah
✔ Membuang toksin dalam tubuh
✔ Menghalang pembentukan lemak
✔ Mengawal berat badan
✔ Mengurangkan dan mengawal selera makan
✔ Mengurangkan kolestrol
✔ Menambah tenaga
✔ Mengurangkan asma serta lelah
✔ Melancarkan peredaran darah ketika haid
✔ Menstabilkan hormon 


Cara Pengambilan GARCINIA BURNER
BERAT 50 KG - 59 KG
✔ Memadai makan 1 biji/sehari sebelum sarapan pagi

BERAT 60 KG - 70 KG
✔ Makan 2 biji/sehari
✔ Ambil 2 biji sekali pagi atau ambil 1 pagi dan 1 malam sebelum pukul 7 malam

BERAT 70 KG DAN KE ATAS
✔ Makan 3 biji /sehari
✔ 2 biji pagi dan 1 biji malam sebelum pukul 7 malam (bergantung kepada ketahanan badan seseorang)

ALERT!!
✔ Lebihkan minum air suam, agar proses
pembakaran lemak berjalan lancar dan cepat
✔ Jauhkan dari minuman seperti air kelapa,
air limau, teh O dan minuman sejuk
✔ Kurangkan juga makanan berminyak


Harga Pasaran RM90.00
Harga Promosi Hanya RM6*.**

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.





Testimoni Garcinia Burner

















Harga Pasaran RM90.00
Harga Promosi Hanya RM6*.**

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.



Ovi Spa

Petua Berat Badan Turun Dan Kurus Dengan Ovi Spa



"Seminggu dah turun 3kg dan kulit muka dah glowinggg...!!"
Kurus hanya dengan rendam kaki...!!!

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI menguruskan badan dengan membakar lemak badan yang berlebihan dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI membantu dalam meningkat metabolisme serta berkesan membuang toksin daripada badan untuk menjadikan menjadikan kulit lebih putih, lembut dan berseri.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna. Kini anda boleh memakai apa sahaja dan bergaya dengan citarasa fesyen yang anda suka!

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI dihasilkan untuk memudahkan proses tersebut dengan cara yang senang ,selamat dan selesa dengan kaedah yang lebih baik dan sihat daripada liposuction atau lain-lain pembedahan kosmetik.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI kaya dengan protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.

Berjaya langsing hanya dalam 5 Langkah:

Langkah 1 : Penyerapan haba
Luangkan masa 30 minit untuk kehangatan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' setiap malam sebelum tidur. Dengan suhu air yang mencukupi , haba telah diselitkan dengan campuran rahsia kami dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'. Ia mengaktifkan dan memindahan haba serta tenaga ke dalam sel-sel badan , khususnya ke arah pengumpulan lemak melalui arah zon refleks kaki dalam badan.

Langkah ke 2: Transdermal
Bahan-bahan aktif dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' menghasilkan haba tambahan untuk dipindahkan melalui liang roma pada bahagian kaki dan tapak kaki sebagai persediaan untuk langkah seterusnya.

Langkah 3: Pembakaran Lemak
Bahan-bahan utama yang mencukupi dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ( Nuciferine dan Kafein Silane C) akan memindahkan haba dan tenaga untuk mengaktifkan sel-sel badan untuk membakar lemak. Dalam keadaan ini lemak degil dalam badan akan dipecahkan kepada asid lemak bebas, juga akan memberi kemudahan untuk membakar lemak dengan lebih teliti serta memberi pengalaman untuk menguruskan badan yang lebih berkesan.

Langkah 4: Membuang dan menyimpan
Dengan metabolisma yang meningkat semua cecair lemak dan toksin akan keluar dari badan maka pemulihan tisu rosak dan kolagen akan bermula. Ikan Protein Laut Dalam dan ekstrak Centella asiatica disediakn bagi membantu untuk memulihkan badan dengan serat elastik dan tisu kolagen untuk hasil pemutihan yang berpanjangan.

Langkah 5: Hasil kulit yang sempurna
'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' juga digabungkan untuk kesan pemutihan kulit yang komprehensif melalui bahan campuran seperti (asid L- askorbik , derivatif Vitamin C , ekstrak Licorice, Ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan yang asasnya merupakan agen pemutihan kulit) berfungsi untuk menghasilkan tenaga haba dari titik tengah ke kaki yang akan memberi kesan kulit yang lebih cerah dan lebih jelas.

Harga Pasaran RM90.00
Harga Promosi Hanya RM4*.**

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.




Dtrim.Com - Original Promosi Harga Murah

Berat Badan Turun, Kurus Dan Langsing Dengan Dtrim





Rumusan ekstrak dari buah2an dan tumbuhan semulajadi. Tiada kesan sampingan. Langsing dengan sihat dan lawas pembuangan. Tiada cirit.

Keistimewaan DTRIM:
1 - 7 Hari: -
* Otot-otot mula melembut
* Lemak badan mula terbakar
* Tingkat keyakinan untuk menurunkan berat badan.

7 - 15 Hari:-
* Lemak badan terbakar dengan banyak.
* Berat badan mula turun.
* Pengurangan saiz di pinggang, perut dan bahagian punggung.

1 Bulan:-
* Bentuk badan dan kulit kelihatan menawan dan menarik.
* Badan jadi langsing dan nampak "sexy".
* Berat badan turun dengan ketara.

Kebaikan DTRIM:
**Tak perlu diet,menahan lapar & makan macam biasa
**Tak perlu bersenam
**Tiada cirit birit
**Tiada Flabby
**Membakar lemak 3x lebih berkesan
**Meningkatkan Metabolisme

**Mengandungi Alfalfa dan Vit C
**100% Tiada kesan sampingan
**Selamat Untuk ibu menyusu(utk baby yg dah berumur 6bln & keatas)
**Berstatus Gmp
**Sesuai untuk lelaki dan wanita
**Memberi tenaga maksimum

**Murah dan harga berpatutan
**Original dari usa
**Penggunaan untuk sebulan
**Dijamin bebas dari bahan chemical Sabrutamine
**Harga Mampu,Jimat & Terbukti Berkesan

Isi Kandungan/Berat : 30 kapsul untuk 1 bulan (350mg capsul)

Ingredients: Mannitol, Grape Juice Powder, Blueberry Juice Powder, Inulin, Garcinia Cambogia, Guarana Extract, Bitter Orange Extract and Alfalfa Extract.

PERATURAN DAN LARANGAN :-
Tidak sesuai bagi golongan :
**Anemia
**Masalah Ginjal
**Mempuyai penyakit jantung (koronari), darah tinggi dan penyakit cerebrovascular
**Ketagihan dadah, ubat atau alkohol
**Mempunyai masalah hyperthyroidism dan hati
**Berumur kurang 18 tahun dan melebihi 60 tahun
**Mengambil suplement atau ubat-ubatan slimming yang lain.


Harga Pasaran RM60.00
Harga Promosi Hanya RM5*.**

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.




Opa Snow - Original Promosi Harga Murah

Ramping Dan Atasi Perut Buncit Dengan Opa Snow




"TELAH TERBUKTI KEBERKESANANNYA !!"
INILAH PRODUK PERLANGSINGAN PALING TEPAT YG PATUT ANDA CUBA !!

Sapu kat Mana yang nak kurus ye, Turun 6-8kg dalam 20 hari tanpa Senaman dan Diet !

Teknologi terbaru Korea Slimming Mousse 10kali ganda berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit berbanding dgn cream,gel dan spray!!

Mengapa OPA SNOW ?
Paling banyak testimoni yang berjaya di post dlm FB. Jika tak ada kisah benar, macamana nak percaya?

Slimming mousse ini adalah teknologi terbaru di Korea, penyerapan baik,tidak melekit dan 100% menyerap lepas sapu.

Selamat diguna .OPA SNOW mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib .Boleh sapu seluruh badan kecuali muka.

Ringan dan mudah dibawa.Boleh bawa ke ofis, guna di rumah atau bawa sekali bila melancong. Cepat dan ringan !!

Harga Pasaran RM90.00
Harga Promosi Hanya RM3*.**

Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.




Girdle California - Promosi Harga Murah

Atasi Perut Buncit Dengan Girdle California.




CALIFORNIA GIRDLE SLIM N BEAUTY
* Mempunyai kain yang sejuk dan lembut.
* diperbuat dari respirasi baru percuma mudah untuk memakai kain serat mikro.
* ikatan kapas membuat anda tetap kering dan selesa.
* terasa seperti memakai panty.
* tidak perlu memakai panty.
* pakaian yang sesuai lebih baik dan kelihatan lebih baik.
* mengemaskan/melangsingkan perut, peha dan mengangkat pinggul di kedudukan yang betul.
* kedudukannya dari bawah garis payudara untuk di atas garis lutut.

~ Saiz – Ukuran pinggul antara punggung & pinggang:
*S = 71 - 86 CM
* M = 78 -92 CM
* L = 83 – 101 CM
* XL = 89 -110 CM
*XXL= 103-124cm
*XXL= 148-158cm

Warna : hitam & beige

Harga pasaran RM40.00
Harga promosi RM2*.** 


Fast Respons..
Wasap --->> http://wasap.my/60177187881
.
PM, Wasaap, Telegram or SMS 017-718 7881


COD: Bandar Baru Uda, Tampoi, Kempas, Pasir Gudang, Skudai , Kulai,  sekitar Johor Bahru dan pos ke seluruh  daerah, negeri dalam Malaysia...


Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Pahang, Kelantan, Terengganu, Melaka, Kula Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Sabah, Sarawak


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!
Money back guarantee if not Original.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...